abstractright abstractright
Uutiset

Siton asiakasimu- ja mielikuvatutkimuksen 2016 tulokset

Viimevuotisiin tuloksiin verrattuna asiakkaittemme mielikuva Sitosta palveluyrityksenä on parantunut lähes kaikilla osa-alueilla ja mittareilla. Kiitos asiakkaat, kiitos sitolaiset!

Sito teetti maalis-huhtikuussa 2016 mielikuvatutkimuksen, jolla halusimme kartoittaa strategiamme mukaisesti asiakasmielikuvaa, asiakastyytyväisyyttä sekä löytää kehityskohteita. Puhelinhaastatteluna tehtyyn tutkimukseen osallistui 200 henkilöä. Tutkimuksen käytännön toteutuksesta vastasi Innolink Research Oy.

Parhaiten onnistuimme

  • Sito on reilu ja rehti (4,1/5)
  • Sitolla on hyviä tyyppejä, joilla on rima korkealla (4,1/5)
  • Siton näkee kokonaisuuden ja ymmärtää asiakkaan tarpeet (3,9/5)
  • Sito on varmalaatuinen ja kokoaa parhaan tiimin (3,9/5)
  • Sito huomioi loppukäyttäjän ja sen tarpeet (3,9/5)

Tutkimuksen keskeisiä tuloksia

Siton palveluiden suositteluindeksi NPS-luku on 34 (33/2015). Vastaajista 39 % antoi suosittelutodennäköisyydelleen arvosanaksi 9 tai 10 (38 %/2015).

Vastaajista 13 % arvioi Siton palveluiden laadun kehittyneen viimeisen vuoden aikana, ja 87 % arvioi laadun pysyneen ennallaan.

Asiakastutkimuksen hyödyntäminen

Käymme huolellisesti läpi saadun palautteen ja olemme yhteydessä risujen ja ruusujen antajiin.

– Otamme kaiken saamamme palautteen nöyrästi vastaan ja teemme kovasti töitä, jotta tulos vuoden päästä olisi taas piirun verran parempi, summaa varatoimitusjohtaja Kimmo Anttalainen tämän vuoden tuloksia.